بهترین ماسک صورت بوتاکس طبیعی

ماسک صورت موز

وقتی موز در خانه دارید، چه نیازی به بوتاکس دارید؟ بله، درست است؛ شما می توانید از موز به عنوان یک ماسک صورت کاملاً طبیعی و خانگی استفاده کنید که پوست شما را مرطوب کرده و آن را تمیز و نرم تر می کند. یک موز متوسط برداشته و با یک رنده آن را نرم و صاف و یکپارچه کنید و سپس آن را بر صورت و گردن خود قرار دهید. بگذارید برای 10 تا 20 دقیقه بر پوست صورت و گردن بماند، سپس آن را با آب سرد شستشو دهید.

یکی دیگر از دستورالعمل محبوب ماسک موز، به این صورت است که یک چهارم فنجان ماست ساده، 2 قاشق غذاخوری عسل (عسل درمان طبیعی آکنه است)، و 1 موز متوسط ​را باهم مخلوط کرده و روی پوست قرار می دهید.

  ادامه مطلب ...

بیماری رفلاکس چیست؟

غذایی که می خوریم از طریق لوله ای به نام مری وارد معده می شود. هضم غذا در معده توسط اسید و شیره معده آغاز می گردد. دیواره معده به دلیل تماس مداوم با اسید و شیره معده، در مقابل اثرات مخرب آنها مقاوم شده است و بالعکس، دیواره مری به دلیل این که به طور معمول، در معرض تماس با اسید و شیره معده نیست، دفاع مناسبی هم در برابر این عوامل ندارد. در حالت طبیعی، دریچه ای به نام دریچه مری، بین مری و معده قرار دارد که اجازه می دهد غذا از مری وارد معده شود. ولی از بازگشت غذا و شیره معده به مری جلوگیری می کند.

ادامه مطلب ...