درمان سریع تبخال لب با آنچه در خانه دارید!


تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید

درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.

تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟

یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می گردد.

درمان-تبخال-لب


  ادامه مطلب ...

درمان حمله قلبی

حمله قلبی

حمله قلبی
علائم و نشانه های حمله قلبی را بدانید:
احساس ناراحتی در قفسه سینه که بیش از چند دقیقه طول بکشد و یا برطرف شود و دوبارره ظاهر شود : احساسی شبیه فشار ، تنگی و یا درد.
درد و یا ناراحتی در قسمت بالای بدن، شامل دست، بازو، شانه چپ، پشت ،گردن، فک و یا زیر استخوان سینه.
مشکل تنفسی و یا تنگی نفس (همراه و یا بدون درد قفسه سینه).
ادامه مطلب ...

کنترل قندخون بالا با مصرف مغزیجات آجیلی

کنترل قندخون بالا با مصرف مغزیجات آجیلی


لازم است افراد دیابتی به رژیم غذایی و ورزش روزانه شان توجه نمایند تا بتوانند میزان گلوکز خون شان را تحت کنترل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، افراد دیابتی علاوه بر مصرف دارو باید میان وعده مناسبی هم انتخاب نمایند چراکه اکثر میان وعده ها حاوی چربی های ناسالم بوده و میزان کالری زیادی دارند.

ادامه مطلب ...

تاثیر خوردنی‌های گیاهی بر سلامت

تاثیر خوردنی‌های گیاهی بر سلامت


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، در بررسی جدید که در چندین مؤسسه بین‌المللی انجام گرفته، تاکید شده است: غذاهای گیاهی به فرد کمک می‌کنند تا سلامت خود را حفظ و افزایش وزن را کنترل کند.

در آمریکا حدود ۹۳.۳ میلیون نفر به چاقی دچار و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به دیابت و پیش دیابت مبتلا هستند. فاکتور کلیدی در ابتلاء به این بیماری متابولیک و دیگر بیماری‌ها، رژیم غذایی است.
  ادامه مطلب ...

علل سقط جنین

نی نی تایم: سقط جنین اتفاقی است که اکثرا به دلیل عدم شناخت زوجین قبل از بارداری ویاعدم مراقبت و درمان درحین بارداری یا براثر مشکلات وراثتی قبل از ازدواج میباشد.ما باید از اکثر علایم و نشانه ها اگاه باشیم .تا آسیب کمتری از لحاظ جسمی و روحی ببینیم .با ما همراه باشید. تا همه چیز را درباره ی  علل سقط جنین بدانید.

چگونگی سقط جنین

سقط جنین در هفته‌های اول، مشابه یک عادت ماهانه است .و با لکه‌بینی، خونریزی، گرفتگی خفیف ماهیچه‌ها و کمردرد همراه است و هرچه پیش می‌رود، به خونریزی شدید همراه با لخته و دردهای شدید ناشی از انقباضات ماهیچه‌ای منجر می‌شود

اگربارداری از هفته ششم گذشته باشد

اگر بارداری از هفتۀ ششم گذشته باشد، پزشک ممکن است .در صورت وجود علائم سقط، با استفاده از سونوگرافی، ضربان قلب جنین را بررسی کند.

 
ادامه مطلب ...